Villasukkajuoksun SM-kisoihin on mahdollista lähteä mukaan myös yhteistyökumppanina. ”Etsimme tapahtumaan yhteistyökumppaneita, jotka haluavat olla mukana tämän erittäin hauskan tapahtuman suunnittelussa ja tekemisessä” Laura Sandström kertoo. ”Tarjoamme yhteistyökumppaneille tapahtumanäkyvyyden lisäksi myös paljon muuta näkyvyyttä, mm. sosiaalisessa mediassa. Lisäksi yhteistyökumppanit voivat hyödyntää tapahtumaa osana omaa markkinointiaan”.

Yhteistyökumppaniksi Villasukkajuoksun SM-kisoihin voi lähteä kuka tahansa, joka haluaa olla mukana tukemassa liikkumista ja yhteisöllisyyttä. ”Paras yhteistyö syntyy siitä, että voimme tuottaa tapahtumalle sekä kumppanille lisäarvoa puolin ja toisin”, Laura kertoo. ”Me voimme tarjota sitoutuneen yleisön, ja mahdollisuuden olla esillä ja osana tätä hyvän mielen tapahtumaa”.

Tapahtumamarkkinointi on muistijäljeltään yksi parhaita toimivia markkinoinnin muotoja, koska siinä on mahdollisuus tuottaa samalla elämyksiä ihmisille. Tapahtumamarkkinointi tavoittaa kuluttajan häntä kiinnostavassa ympäristössä, mikä helpottaa positiivisen muistijäljen syntymistä. ”Tunne on se, joka lopulta muistetaan parhaiten”, Laura toteaa. ”Siksi tapahtumamarkkinointi on ehdottomasti yksi parhaista tavoista markkinoida. Tutkimuksetkin osoittavat, että tapahtumaan osallistuneet muistavat osallistuneet brändit ja tuotteet paremmin, mihin perinteinen markkinointi pystyy.”

Villasukkajuoksun SM-kisoissa kisataan myös joukkuesarjassa. Voit siis kasata myös yrityksesi henkilöstön mukaan ja tulla osallistumaan työporukalla!

Haluaako sinun yrityksesi mukaan? Ota yhteyttä ja räätälöidään juuri teidän tarpeisiinne sopiva kokonaisuus!

Laura Sandström
040 830 6003
laura@sandstorm-events.com